Når du henter dit barn

Når du henter dit barn, er det bedst at lade telefonen blive i lommen. Vær forberedt på, at dit barn måske er i gang med at lege eller fordybet i diverse aktiviteter. Hvis du har mulighed for at afvente lidt, så gør dette. Vis du er glad for at hente dit barn, og vær nysgerrig på, hvad eller dit barn leger med i børnehaven eller vuggestuen. Det er ok med legeaftaler, bare vi ved det på Aula eller får din mobil, hvis der ringes spontant, og får et ok fra pågældende forældre. Husk at tjekke dit barn ud og sig farvel til et personale, inden du tager barnet med dig. Spørg gerne om hvordan dagen har været, dog husk ikke at tale henover hovedet på barnet, og involver gerne barnet i dialogen, hvis muligt. Vi fordrer et godt samarbejde med jer, og en god dialog.